گواهی نامه دیجیتال EV SSL آی نوتی

سایت آی نوتی جهت امنیت بیشتر به گواهی نامه دیجیتال EV SSL با تأیید سطح گسترش یافته و نوار تایید سبز رنگ مجهز شد.

 

در گواهی های امنیتی دیجیتال نوع EV یا Extended Validated SSL Certificate هویت حقوقی درخواست کننده گواهی SSL به طور کامل تایید میگردد، این تاییدیه در در نوار سبز رنگی در کنار آدرس سایت در مرورگر نمایش داده میشود که موجب جلب اعتماد هرچه بیشتر کاربران به سایت میگردد. این گواهینامه ssl تنها برای شرکتها، سازمانهای دولتی، بانکها، وزارتخانه ها و به طور کل اشخاص حقوقی صادر میگردد و درخواست کننده باید مدارک کامل ثبتی و قانونی و هویتی خود را بصورت ترجمه شده ارسال نماید. به دلیل وجود مراحل مختلف تایید هویت و همچنین نمایش نوار سبز رنگ تایید، این نوع گواهی SSL دارای هزینه صدور بالایی میباشند و همچنین بالاترین میزان کسب اعتماد برای سایت شما را به همراه خواهد داشت. 

 

برای دریافت گواهی‌های Extended Validation همان مراحل مربوط به گواهی‌ ای DV SSL و OV SSL  یعنی تأیید دامنه و تأیید هویت سازمان درخواست دهنده لازم است.

 

تفاوت در این است که با دریافت یک گواهی EV وقتی مشتری به سایت شما وارد میشود نوار آدرس یا بخشی از آن به رنگ سبز در می‌آید که به روشنی به مشتری نشان میدهد که شما حاضر بوده‌اید برای اطمینان خاطر به او از دقت و امنیت کارتان بالاترین هزینه را برای دریافت گواهی، تأیید فعالیت‌تان، و امنیت تبادل اطلاعات او با سرور خودتان بپردازید.

 

دقیقاً به همین دلیل است که در معرفی گواهی OV SSL بیان شد اگر واقعاً به دنبال طی مراحل تأیید هویت شرکت تان توسط صادرکننده‌ی گواهی هستید بهتر است بیشتر هزینه کنید و گواهی‌ EV تهیه کنید. در مورد گواهی‌های OV این نوار سبز در نوار آدرس نشان داده نمیشود، یعنی میزان اهمیت دادن شما به مشتری به اندازه‌ی کافی مشهود نیست! مراحل تأیید سازمان در مورد این گواهی‌ها کامل تر است.

 نمونه نمایش گواهی نامه EV SSL در مرورگرهای مختلف: