آیا آی نوتی فقط یک پنل ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی هست؟!

میتونید به دو طریق پیامک های تبلیغاتی خود رو در هر کسب و کاری که هستید ارسال کنید.

 

روش اول:

ارسال پیامک به افرادی که مخاطبین خود شما هستند و شما شماره تلفن آنها را در پنل از قبل در دفترچه تلفن لیست کرده اید و میتوانید برای همه آنها پیام خود را یکجا ارسال کنید.

 

روش دوم:

ارسال پیامک انبوه منطقه ای هست به صورتی که شما 4رقم اول کد پستی منطقه مورد نظرتون رو وارد میکنید تعداد کاربرای اون منطقه نمایش داده میشه و شما میتونید به دلخواه به هرتعداد ازین کاربران پیامک ارسال کنید.

 

گزینه های جالب دیگر پنل:

قیمت لحظه ای لوازم دیجیتال و ارز و داغ ترین اخبار در دسته بندی های مختلف هست.

همچنین وضعیت هوا در هر منطقه ای که باشید.

خب تا اینجا سخت نبود؟!

شما ازین به بعد میتونید خیلی شیک و رسمی ازین سامانه پیامکی در هر زمینه ای که بودید استفاده کنید.

پیامک های شما از طریق سامانه 5000141000 برای کاربران ارسال میشود.

خب حالا میرسیم به قسمت جذاب تر شما میتونید کارت ویزیت الکترونیک برای خودتون داشته باشید.

 

که وقتی کسی به شما گفت میتونم کارت ویزتتون رو داشته باشم شما که مثلا صاحب رستوران شقایق هستید بهش میگید لطفا کلمه شقایق رو ارسال کن به 10008590 کارت ویزیت من براتون ارسال میشه.

 

متن اون پیام توسط شما در پنلتون بارها قابل ویرایش و تغییر هست از طرفی شماره اون شخص در لیست دفترچه تلفن رستوران شقایق سیو میشه و شما میتونید بعدا هم انواع اخبار مربوط به رستوران منوها و حتی جابه جایی ها رو برای مشتریان ارسال کنید و حتی تولدشون رو تبریک بگید.

 

و آنها رو با این پیگیری ها جزوه مشتریان همیشگی خودتون کنید.

خب این هم توضیح قابل فهم قسمت کارت ویزیت الکترونیک یا همون کد های CRM

خب حالا میرسیم به بخش جالب و درآمدزای کار که خیلی هم ساده هست.

 

شمایی که در این سامانه دارید فعالیت میکنید و از خدماتش دارید لذت میبرید کافی هست که همین توضیحات رو برای افرادی که نیاز دارند بهش، بدید و آنها رو با کد ملی خودتون ثبت نام کنید مثل بنده که الان کارو به شما معرفی کردم و شما بدون کد ملی بنده نمیتونید ثبت نام کنید آنها هم بدون کد ملی شما نمیتونند ثبت نام کنند.

 

کد معرف: 0068344351

خب حالا معرفی این پنل به افراد چقدر درآمد داره:

بسته به استفاده ونیاز اون شخص از پنل ، شما پورسانت میگیرید.

 

به هر میزان که پنلش رو شارژ کنه برای ارسال پیامکها , 10% اون مبلغ برای شما پورسانت در نظر گرفته میشه و کارت ویزیت الکترونیک هم برای خودش یا کسب و کارش بخره 30% از فروش اون کارت ویزیت به شما تعلق میگیره مثلا کارت ویزیت فارسی ولاتین رو میخره و کلمه شقایق رو هم فارسی هم انگلیسی تا یک سال به اسم خودش میکنه که این کارت ویزیت قیمتش 350 هزار تومان هست که 105 هزار تومانش بعنوان پورسانت به شما داده میشه.

 

نکته عالی اینکه قبل از از اینکه ثبت نام کسی رو برای خرید کارت ویزیت بزنید میتونید از طریق پنل خودتون قسمت رزرو کد کارت ویزیت دلخواه طرف رو به مدت 30 دقیقه رزرو کنید و ازش بخواهید مثلا کلمه شقایق رو بفرسته به 10008590 متنی که بهش برمیگرده میتونه منو یا آدرس رستورانش باشه که شما نوشتیدش فقط قبلش خودتون پنلتون رو باید حداقل ده تومن شارژ کرده باشید چون هزینه اون پیامک برای اون طرف رایگانه و از شما کم میشه.

 

اما ارزش داره دیگه نهایتش از شما 13 تا تک تومن کم میشه ولی وقتی خود اون شخص ثبت نام میکنه و کارت ویزیت رو برای یک سال خرید میکنه 105 هزار تومان آنی برای شما پورسانت در نظر گرفته میشه که هر لحظه بخواید درخواست تسویه میدید براتون واریز میشه.

 

حالا فرض کنیم شما در طول یک ماه فقط به 30 نفر این سامانه رو معرفی کردید در واقع 30 تا کارت ویزیت فروختید.

30 تا 105 هزار تومان چقدر میشه؟!

 

و کد پشتیبان (معرف) طبق قوانین سایت الزامی هست

شما میتوانید از کد معرف 0068344351 برای ثبت نام استفاده نمایید.

 

(در قسمت ارسال تصویر کارت شناسایی باید از کارت شناسایی خودتون واضح عکس بگیرید و در اون قسمت قرار بدید)

 

ترفند عالی: شما میتونید این سامانه رو از طریق خود این سامانه روزانه به هزاران نفر از طریق پیامک های تبلیغاتی معرفی کنید.

جدای فعالیت بیرونی که برای معرفی این سامانه دارید و سایر روشها. 

همین حالا ثبت نام کنید

سعید جاویدان 09124433085

کد معرف: 0068344351