مدیریت ارتباط با مشتری CRM

1. گام اول، حفظ مشتریان فعلی، ارتباط و مدیرت آنهاست که با تهیه کارت های ویزیت الکترونیکی آی نوتی این امکان برای شما فراهم خواهد شد.

 

کارت ویزیت الکترونیک معرف شخصیت کاری شماست در واقع کارت ویزیت شما درگاهی به سمت معرفی کلیه خدمات و محصولات شما بصورت الکترونیک به همراه سامانه های مختلف ارتباطی با مشتریان شما میباشد. کارت های ویزیت الکترونیک به دو بخش پیامکی و USSD تقسیم میشوند که مشخصا نوع اول در بستر سیستم پیامکی مخابرات و بخش دوم در بستر USSD ارایه میگردد. کارت ویزیت پیامکی، چنانچه فردی کد اختصاصی شما را به سامانه آی نوتی (سامانه 10008590) پیامک کند، تمام اطلاعات کاری شما شامل خدمات، آدرس مغازه یا شرکت، تلفن همراه، ثابت و... را در تلفن همراه خود دریافت خواهد کرد که این اطلاعات هر لحظه به وسیله تلفن همراه صاحب کسب و کار قابل ویرایش بوده و شماره تلفن ارسال کننده در باشگاه مشتریان ذخیره میشود.

(دفترچه تلفنی همنام با کد خریداری شده) کارت ویزیتUSSD ، پنل اختصاصی به کسب و کار ها در بستر سرشماره *6655# فعال سازی میشود و کافی است مشتریان شما کد مخصوص کسب و کار شما را از این طریق وارد نمایند تا کلیه اطلاعات کاری شما، تلفن تماس، راه های دسترسی، نظرسنجی و... برایشان به نمایش درآید و تلفن مشتری نیز در باشکاه مشتریان شما اضافه گردد. (دفترچه تلفنی همنام با کد خریداری شده) از این پس شما میتوانید با مشتریان خود در هر لحظه و به مناسبت های مختلف در ارتباط باشید و آنها را از خود با خبر کنید.

 

خریدار پس از تایید مدارک شناسایی (شناسنامه، کارت ملی) میتواند از سایر امکانات و خدمات سایت از قبیل شارژ سیم کارت، ارسال پیامک، پرداخت قبض، خرید بلیط هواپیما و قطار (به زودی) و... بهره مند شود.

 

مسیریابی iMap

2. گام دوم، گسترش کسب و کار و افزایش مشتریان با استفاده از iMap و راه کارهای مخصوص آی نوتی است.

 

آی مپ سامانه جامع کسب و کار های بر روی نقشه در سراسر جهان میباشد که هر کسب و کار با ثبت موقعیت خود بر روی نقشه و تکمیل اطلاعات کاری خود، یک عدد کارت ویزیت الکترونیک پیامکی و یک عدد کارت ویزیت الکترونیک USSD چهارده رقمی نیز دریافت میکنند که میتوانند برای گسترش کسب و کار و رونق بخشی و افزایش مشتریان خود از راه کارهای موجود در iMap استفاده نمایند.

همین حالا ثبت نام کنید

کارشناس سعید جاویدان 09124433085

کد معرف: 0068344351