اهداف شرکت

اهداف اصلی شرکت رونق بخشی به کسب و کار ، مدیریت مشتریان فعلی ، ارتباط موثر با مشتریان، کاهش هزینه تبلیغات، حذف کارت ویزیت، بروشور و کاتالوگ و در نهایت ایجاد سامانه جامع ویژه کسب و کارها در سراسر جهان معین شده است که به طور کلی اهداف شرکت از ایجاد و راه اندازی در سه هدف زیر خلاصه میگردد:

ارتقای شغلی

امنیت تجاری

گسترش تعامل

بخش های اصلی

در طرح آی نوتی حوزه فعالیت شرکت به شش بخش اصلی تقسیم شده که مختصرا به بخشی از خدمات در هر حوزه اشاره میشود:

 

بانکداری الکترونیک

(عرضه کارت های مشتریان آی نوتی در بستر بانکداری الکترونیک، تسهیل امور پرداخت، خدماتNFC، ارایه تسهیلات آسان به مشتریان)

 

گردشگری و توریسم

(صدور بلیط های مسافرتی، ارایه نقاط مختلف گردشگری و خدماتی – بیش از30 میلیون موقعیت - در کل جهان بر روی نقشه به چندین زبان مختلف)

 

اطلاع رسانی و پیامکی

(پنل های ویژه پیامکی و اطلاع رسانی به همراه بانک های اطلاعاتی متنوع، اپلیکیشن های تلفن های همراه و و پکیج های تبلیغاتی مبتنی بر سرویس دهنده های دیجیتال)

 

سامانه های ارتباط با مشتری CRM

(ارایه کارت های ویزیت الکترونیک و همراه برای مدیریت ارتباط با مشتری در بسترهای SMS و USSD برای اولین بار در کشور و ایجاد باشگاه مشتریان برای کسب و کارها)

 

خدمات شهروندی برخط

(پرداخت قبوض به صورت خودکار، شارژ سیم کارت، ارایه سیم کارت های نوین در راستای شهرهوشمند الکترونیک)

 

بازی و سرگرمی بر خط

خدمت اصلی آی نوتی، سامانه ارتباط با مشتری CRM

با این سامانه شما می توانید ارتباط موثری با مشتریانتان داشته باشید. آیا فکر کرده اید، اگر مشتریان شما همیشه صرفا از شما خدمات بگیرند شما به چه درآمدی خواهید رسید؟ چقدر مشتری داشتید که در حال حاضر هیچ دسترسی به آنها ندارید؟ چندین مشتری وفادار داشتید که الان از شما خدمات نمیگیرند؟

 

اگر خوب فکر کنید متوجه خواهید شد که می توانستید به سادگی مشتری ثابت داشته باشید و به دلایل مختلف نتوانستید آنها را به عنوان مشتری دائم برای خود داشته باشید و دراینصورت لازم نبود برای گسترش فعالیت خود هزینه های سنگین تبلیغات پرداخت کنید تا مشتری جدید بدست آورید.

 

برندهای معتبر و معروف دنیا با همین روش ها مشتریان خود را راضی نگه می دارند چون آنها اعتقاد دارند پیدا کردن مشتری جدید پرهزینه تر از نگه داشتن مشتریان فعلی خواهد بود.

گام اول، حفظ مشتریان فعلی، ارتباط و مدیرت آنهاست که با تهیه کارت های ویزیت الکترونیک آی نوتی این امکان برای شما فراهم خواهد شد.

 

کارت ویزیت الکترونیک معرف شخصیت کاری شماست در واقع کارت ویزیت شما درگاهی به سمت معرفی کلیه خدمات و محصولات شما بصورت الکترونیک به همراه سامانه های مختلف ارتباطی با مشتریان شما میباشد. کارت های ویزیت الکترونیک به دو بخش پیامکی و USSD تقسیم میشوند که مشخصا نوع اول در بستر سیستم پیامکی مخابرات و بخش دوم در بستر USSD ارایه میگردد.

کارت ویزیت پیامکی، چنانچه فردی کد اختصاصی شما را به سامانه آی نوتی (سامانه 10008590) پیامک کند، تمام اطلاعات کاری شما شامل خدمات، آدرس مغازه یا شرکت، تلفن همراه، ثابت و... را در تلفن همراه خود دریافت خواهد کرد که این اطلاعات هر لحظه به وسیله تلفن همراه صاحب کسب و کار قابل ویرایش بوده و شماره تلفن ارسال کننده در باشگاه مشتریان ذخیره میشود.

(دفترچه تلفنی همنام با کد خریداری شده) کارت ویزیت USSD، پنل اختصاصی به کسب و کار ها در بستر سرشماره *6655# فعال سازی میشود و کافی است مشتریان شما کد مخصوص کسب و کار شما را از این طریق وارد نمایند تا کلیه اطلاعات کاری شما، تلفن تماس، راه های دسترسی، نظرسنجی و... برایشان به نمایش درآید و تلفن مشتری نیز در باشکاه مشتریان شما اضافه گردد.

(دفترچه تلفنی همنام با کد خریداری شده) از این پس شما میتوانید با مشتریان خود در هر لحظه و به مناسبت های مختلف در ارتباط باشید و آنها را از خود با خبر کنید. خریدار پس از تایید مدارک شناسایی ( شناسنامه، کارت ملی) میتواند از سایر امکانات و خدمات سایت از قبیل شارژ سیم کارت، ارسال پیامک، پرداخت قبض، خرید بلیط هواپیما و قطار (به زودی) و .... بهره مند شود.

گام دوم، گسترش کسب و کار و افزایش مشتریان با استفاده از iMap و راه کارهای مخصوص آی نوتی است.

 

iMap سامانه جامع کسب و کار های بر روی نقشه در سراسر جهان می باشد که هر کسب و کار با ثبت موقعیت خود بر روی نقشه و تکمیل اطلاعات کاری خود، یک عدد کارت ویزیت الکترونیک پیامکی و یک عدد کارت ویزیت الکترونیک USSD چهارده رقمی نیز دریافت می کنند که میتوانند برای گسترش کسب و کار و رونق بخشی و افزایش مشتریان خود از راه کارهای موجود در iMap استفاده نمایند.

برای آشنایی بیشتر با روش کسب درآمد در آی نوتی اینجا کلیک کنید