کارشناس و مشاور فروش سعید جاویدان 09124433085

۱۸ مطلب در دی ۱۳۹۶ ثبت شده است

قوانین و مقررات

"کاربر گرامی! لطفا متن زیر را با دقت مطالعه نمایید"

1- دقت نمایید کلیه پیامک های ارسالی شما تحت کنترل دقیق سیستم مانیتورینگ می باشد و از آنجایی که این سامانه جهت اطلاع رسانی، تبلیغات و موارد اینچنین طراحی شده، هرگونه پیامک با محتوای ذیل جرم محسوب شده و در صورت مشاهده، سریعا مراتب به صورت آنلاین به پلیس فتا گزارش خواهد شد و پنل پیامکی شما مسدود می گردد و هیچ وجهی به شما عودت نمی گردد.

2- کلیه پیامک ها با محتوای غیر اخلاقی، توهین، شوخی، جوک، اعلام برنده شدن یا ارائه جایزه، سرکار گذاشتن از طریق پیامک (حتی دوستان و آشنایان)، اخاذی، ارسال پیامک از طرف بانک یا اپراتور ها (همراه اول و ایرانسل) و ارسال هرگونه پیامک که به نحوی فرستنده در آن مشخص نباشد.

3- کلیه پیامک ها در حوزه پزشکی، پیراپزشکی، دارویی، آرایشی - بهداشتی، ترک اعتیاد و ... بدون مجوز رسمی از وزارت بهداشت و نامه کتبی از سازمان نظام پزشکی کشور.

4- ارائه تسهیلات و وام های بانکی، خرید و فروش فیش حج، تور های داخلی و خارجی بدون مجوز.

5- هرگونه پیامک که با اصول و مبانی دین اسلام و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مغایرت داشته باشد.

6- پیامک هایی که باعث تشویش اذهان عمومی گردد و به اخلاق حسنه حاکم بر جامعه آسیب رساند.

7- پیامک هایی که با سیاستهای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور مغایرت داشته باشد.

8- ارسال پیامک های جعلی از طرف شرکت ها و بانک ها با محتوای مشترک گرامی شما برنده .... شده اید و ...

9- ارسال هرگونه پیامک از طرف نهاد های دولتی و امنیتی مانند مخابرات، وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی و...

10- تبلیغ وب سایت ها، سرویس ها و یا کالاهایی که بر خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشند.

11- به دلیل فیلترینگ شدید مخابرات، کاربر موظف است قبل از ارسال پیام انبوه، یک بار به صورت تست، متن مورد نظر را بر روی گوشی همراه خود ارسال نموده و از رسیدن آن به گوشی اطمینان حاصل فرماید. در صورت فیلتر شدن پیام ها، این سامانه مسئولیتی بر عهده نمی گیرد.

12- ارسال پیامک با محتوای فروش "زمین" در شمال کشور ممنوع بوده و در سایر نقاط، می بایست در متن پیامک، شماره ثابت ذکر گردد.

 

 

بهتر است بدانید:

روزانه بیش از 3 پنل کاربری به دلیل رعایت نکردن موارد فوق توسط سیستم هوشمند مانیتورینگ مسدود می گردد. تمامی کاربران موظف هستند از طریق بخش ارسال مدارک، هویت خود را در سامانه احراز نمایند در غیر این صورت پنل آن ها مسدود خواهد شد. در صورت درخواست مقامات قضایی، مدیریت سامانه موظف است اطلاعات کاربر خاطی را تحویل دهد.

 

رعایت موارد امنیتی:

بهترین مکان برای نگه داری از رمز عبور ذهن شما می باشد، لطفا این مسئله را جدی بگیرید، رمز عبور خود را هر 30 روز یک بار تغییر دهید.

از افشا کردن رمز عبور خود اکیدا خودداری کنید. رمز عبور خود را یک عبارت ساده (مانند: تاریخ تولد، شماره شناسنامه یا کد ملی، شماره تلفن یا موبایل و ...) قرار ندهید و حتما در انتخاب رمز عبور، به طور همزمان از اعداد و حروف و کاراکتر های گوناگون استفاده کنید .

استفاده از مرورگر اینترنت اکسپلورر (IE) به طور کلی دارای نکات امنیتی بسیاری می باشد، در صورت استفاده از این مرورگر، پیامک های ارسالی چندین بار ارسال می شود و موارد مالی بسیاری برای شما به وجود می آید ، لطفا تحت هیچ شرایطی از این مرورگر استفاده نکنید.

پس از اتمام کار با سامانه، حتما از طریق گزینه خروج، به صورت کامل از سامانه خارج شوید. در بخش خدمات هوشمند و در قسمت هشدار دهنده، می توانید گزینه اعلام ورود را انتخاب نمایید.

با تشکر: مدیریت آی نوتی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

بازاریاب کیست؟

 

هر شخص اعم از حقیقی یا حقوقی میتواند با ثبت نام رایگان در سایت رسمی شرکت بعنوان "بازاریاب" فعالیت کند و با تایید قوانین و مقررات مندرج در سایت، خدمات و امکانات سایت را به دیگران معرفی نماید و از مزایای این معرفی بهره مند شود.

 

 

 

پس از معرفی و فروش خدمات به یک فرد بعنوان خریدار، و بهره مندی وی از امکانات و خدمات سایت، به منظور جلوگیری از ایجاد شائبه، شرکت اجازه بازاریابی و مشارکت در امر فروش محصولات را به فرد معرفی شده (خریدار) در آن موقعیت را نخواهد داد و فرد معرفی شده صرفا بعنوان خریدار و مشتری محصولات به شرکت معرفی شده است و فقط در آن موقعیت میتواند از محصولات و خدمات سایت بعنوان مشتری بهره مند شود.

 

 

چنانچه فرد معرفی شده یا همان خریدار تمایل به فروش محصولات و خدمات شرکت داشته باشد و بخواهد در امر فروش مشارکت کند باید حتماً درخواست خود مبنی بر بازاریابی محصولات را به شرکت ارایه دهد تا موقعیت جدیدی در خود شرکت (مستقیما ذیل شرکت) به عنوان بازاریاب جدید اختصاص داده شود و با این فرآیند یک امتیاز نیز در سوابق مهارتی فردی که محصول را به وی فروخته بود تعلق خواهد گرفت.

 

 

 

از این پس بازاریاب جدید نیز میتواند به فروش و بازاریابی محصولات و خدمات بپردازد و بدیهی است از فروش محصولات و خدمات هیچ پورسانتی به فرد دیگر در هیچ جایگاهی پرداخت نخواهد شد.

 

 

انواع طرح های تشویقی آی نوتی به فروشنده:

30% به ازای فروش کدهای CRM بصورت پیامکی یا USSD

30% به ازای فروش iMap

10% به ازای ارسال پیامک و استفاده از پنل پیامکی

1% به ازای شارژ سیم کارت

طرح تشویقی ویژه پرداخت قبوض

کلیه طرح های تشویقی آنی و در لحظه به حساب بازاریاب در سایت تعلق میگیرد که پس از درخواست بازاریاب و تطابق حساب بانکی اعلام شده با نام بازاریاب حداکثر ظرف 24 ساعت به حساب بانکی بازاریاب واریز میشود.

 

 

علاوه بر طرح های تشویقی فوق، در ابتدای هر ماه طرح مخصوص همان ماه به اطلاع کلیه بازاریابان محترم شرکت میرسد که بنا به میزان فروش مستقیم به برترین فروشندکان به روش های مختلف تعلق میگیرد.

 

 

 

جهت دریافت متن کامل 6 صفحه ای معرفی طرح خدمات آی نوتی بصورت PDF اینجا کلیک کنید

 

 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰

خدمات آی نوتی چیست؟

اهداف شرکت

اهداف اصلی شرکت رونق بخشی به کسب و کار ، مدیریت مشتریان فعلی ، ارتباط موثر با مشتریان، کاهش هزینه تبلیغات، حذف کارت ویزیت، بروشور و کاتالوگ و در نهایت ایجاد سامانه جامع ویژه کسب و کارها در سراسر جهان معین شده است که به طور کلی اهداف شرکت از ایجاد و راه اندازی در سه هدف زیر خلاصه میگردد:

ارتقای شغلی

امنیت تجاری

گسترش تعامل

بخش های اصلی

در طرح آی نوتی حوزه فعالیت شرکت به شش بخش اصلی تقسیم شده که مختصرا به بخشی از خدمات در هر حوزه اشاره میشود:

 

بانکداری الکترونیک

(عرضه کارت های مشتریان آی نوتی در بستر بانکداری الکترونیک، تسهیل امور پرداخت، خدماتNFC، ارایه تسهیلات آسان به مشتریان)

 

گردشگری و توریسم

(صدور بلیط های مسافرتی، ارایه نقاط مختلف گردشگری و خدماتی – بیش از30 میلیون موقعیت - در کل جهان بر روی نقشه به چندین زبان مختلف)

 

اطلاع رسانی و پیامکی

(پنل های ویژه پیامکی و اطلاع رسانی به همراه بانک های اطلاعاتی متنوع، اپلیکیشن های تلفن های همراه و و پکیج های تبلیغاتی مبتنی بر سرویس دهنده های دیجیتال)

 

سامانه های ارتباط با مشتری CRM

(ارایه کارت های ویزیت الکترونیک و همراه برای مدیریت ارتباط با مشتری در بسترهای SMS و USSD برای اولین بار در کشور و ایجاد باشگاه مشتریان برای کسب و کارها)

 

خدمات شهروندی برخط

(پرداخت قبوض به صورت خودکار، شارژ سیم کارت، ارایه سیم کارت های نوین در راستای شهرهوشمند الکترونیک)

 

بازی و سرگرمی بر خط

خدمت اصلی آی نوتی، سامانه ارتباط با مشتری CRM

با این سامانه شما می توانید ارتباط موثری با مشتریانتان داشته باشید. آیا فکر کرده اید، اگر مشتریان شما همیشه صرفا از شما خدمات بگیرند شما به چه درآمدی خواهید رسید؟ چقدر مشتری داشتید که در حال حاضر هیچ دسترسی به آنها ندارید؟ چندین مشتری وفادار داشتید که الان از شما خدمات نمیگیرند؟

 

اگر خوب فکر کنید متوجه خواهید شد که می توانستید به سادگی مشتری ثابت داشته باشید و به دلایل مختلف نتوانستید آنها را به عنوان مشتری دائم برای خود داشته باشید و دراینصورت لازم نبود برای گسترش فعالیت خود هزینه های سنگین تبلیغات پرداخت کنید تا مشتری جدید بدست آورید.

 

برندهای معتبر و معروف دنیا با همین روش ها مشتریان خود را راضی نگه می دارند چون آنها اعتقاد دارند پیدا کردن مشتری جدید پرهزینه تر از نگه داشتن مشتریان فعلی خواهد بود.

گام اول، حفظ مشتریان فعلی، ارتباط و مدیرت آنهاست که با تهیه کارت های ویزیت الکترونیک آی نوتی این امکان برای شما فراهم خواهد شد.

 

کارت ویزیت الکترونیک معرف شخصیت کاری شماست در واقع کارت ویزیت شما درگاهی به سمت معرفی کلیه خدمات و محصولات شما بصورت الکترونیک به همراه سامانه های مختلف ارتباطی با مشتریان شما میباشد. کارت های ویزیت الکترونیک به دو بخش پیامکی و USSD تقسیم میشوند که مشخصا نوع اول در بستر سیستم پیامکی مخابرات و بخش دوم در بستر USSD ارایه میگردد.

کارت ویزیت پیامکی، چنانچه فردی کد اختصاصی شما را به سامانه آی نوتی (سامانه 10008590) پیامک کند، تمام اطلاعات کاری شما شامل خدمات، آدرس مغازه یا شرکت، تلفن همراه، ثابت و... را در تلفن همراه خود دریافت خواهد کرد که این اطلاعات هر لحظه به وسیله تلفن همراه صاحب کسب و کار قابل ویرایش بوده و شماره تلفن ارسال کننده در باشگاه مشتریان ذخیره میشود.

(دفترچه تلفنی همنام با کد خریداری شده) کارت ویزیت USSD، پنل اختصاصی به کسب و کار ها در بستر سرشماره *6655# فعال سازی میشود و کافی است مشتریان شما کد مخصوص کسب و کار شما را از این طریق وارد نمایند تا کلیه اطلاعات کاری شما، تلفن تماس، راه های دسترسی، نظرسنجی و... برایشان به نمایش درآید و تلفن مشتری نیز در باشکاه مشتریان شما اضافه گردد.

(دفترچه تلفنی همنام با کد خریداری شده) از این پس شما میتوانید با مشتریان خود در هر لحظه و به مناسبت های مختلف در ارتباط باشید و آنها را از خود با خبر کنید. خریدار پس از تایید مدارک شناسایی ( شناسنامه، کارت ملی) میتواند از سایر امکانات و خدمات سایت از قبیل شارژ سیم کارت، ارسال پیامک، پرداخت قبض، خرید بلیط هواپیما و قطار (به زودی) و .... بهره مند شود.

گام دوم، گسترش کسب و کار و افزایش مشتریان با استفاده از iMap و راه کارهای مخصوص آی نوتی است.

 

iMap سامانه جامع کسب و کار های بر روی نقشه در سراسر جهان می باشد که هر کسب و کار با ثبت موقعیت خود بر روی نقشه و تکمیل اطلاعات کاری خود، یک عدد کارت ویزیت الکترونیک پیامکی و یک عدد کارت ویزیت الکترونیک USSD چهارده رقمی نیز دریافت می کنند که میتوانند برای گسترش کسب و کار و رونق بخشی و افزایش مشتریان خود از راه کارهای موجود در iMap استفاده نمایند.

برای آشنایی بیشتر با روش کسب درآمد در آی نوتی اینجا کلیک کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

همراه با آی نوتی

 

همین حالا ثبت نام کنید

 

 

پشتیبانی: 09101983173

 

 

کد معرف: 0371408644

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

تمام کدهای میانبر همراه ۲۴ سامان

به منظور استفاده از خدمات همراه ۲۴ کافی است دارندگان سیم کارت اپراتورهای همراه اول، ایرانسل، تالیا و موبایل کیش، کد دستوری #۷۲۴* را بر روی گوشی های تلفن همراه خود شماره‌گیری نمایند.

پس از نخستین شماره گیری و انتخاب زبان فارسی، منوی اصلی خدمات به صورت ذیل قابل مشاهده خواهد بود.

1. قبض

2. موجودی

3. شارژ

4. پشتیبانی

کد میانبر خرید شارژ با همراه ۲۴

برای خود و یا دیگران شارژ خودکار بخرید. با هر سیم کارت دائمی و اعتباری، برای سیم کارت اپراتورهای دیگر هم میتوانید شارژ بخرید. کد میانبر خرید شارژ را به خاطر بسپارید:

# شماره کارت بانکی * شماره موبایل * مبلغ شارژ * ۳ * ۷۲۴ *

 

کد میانبر پرداخت قبوض با همراه ۲۴

با داشتن شناسه قبض و شناسه پرداخت، قبوض هر یک از شرکت‌های خدماتی شامل برق، آب‌، تلفن همراه، مخابرات و… را پرداخت کنید. کد میانبر پرداخت قبض را به خاطر بسپارید:

# شماره کارت بانکی * شناسه پرداخت * شناسه قبض * ۱ * ۷۲۴ *

 

کد میانبر دریافت موجودی با همراه ۲۴

اگر بخواهید از موجودی کارت های بانکی خود در هر مکان و زمانی اطلاع داشته باشید، سامانه #۷۲۴* این امکان را برای تان فراهم میکند. کد میانبر موجودی را به خاطر بسـپارید:

# شماره کارت بانکی * ۲ * ۷۲۴ *

 

همین حالا ثبت نام کنید

کارشناس سعید جاویدان 09124433085

کد معرف: 0068344351

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

لیست کدهای ussd جذاب در ایران

میتوانید با شماره گیری کد #۲۶۲۰۱* با موبایلتان بازی های رایگان از طریق کدهای USSD انجام دهید (بیشتر بدانید)

خرید موبایلی بلیت سینما #۳۰۳۰*۷۲۰* (بیشتر بدانید)

دریافت لیست خلافی خودرو از طریق کد #۱۱۰* (بیشتر بدانید)

کمک نقدی به برنامه جهانی‌ غذا از طریق کد #۳۶۵*۷۲۴* (بیشتر بدانید)

سامانه خدمات شهردای تهران روی تلفن همراه از طریق کد #۱۳۷* (بیشتر بدانید)

پرداخت موبایلی حق بیمه کارفرمایان با شماره گیری کد #۷۱۳*۷۲۴* (بیشتر بدانید)

دریافت شناسه قبض و شناسه پرداخت خلافی خودرو از طریق کد #۱۱۰* (بیشتر بدانید)

خرید موبایلی طرح ترافیک روزانه بدون نیاز به اینترنت و یا اپلیکیشن از طریق کد #۱*۳*۱۳۷* (بیشتر بدانید)

همین حالا ثبت نام کنید

پشتیبانی: 09124433085

کد معرف: 0068344351

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

نماد اعتماد الکترونیک

نشان ملی ثبت (رسانه دیجیتال)

انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی

پرداخت الکترونیکی سامان کیش

سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور

اتاق اصناف شهرستان تهران

تولید ملی: آری