جهت تماس با کارشناس و مشاوره تماس بگیرید 09101983173

۷ مطلب در اسفند ۱۳۹۵ ثبت شده است

کد معرف ثبت نام سایت آی نوتی


 کد معرف ثبت نام در آی نوتی: 0371408644 

سوالات خود را با ما در میان بگذارید:

تلگرام پشتیبانیinoti_admin@

با تشکر - مهدی جانقلی

« برای ورود به سایت آی نوتی اینجا کلیک کنید »

همین حالا ثبت نام کنید

پشتیبانی: 09101983173

۳ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰
پشتیبان آی نوتی

آی نوتی چیست؟


آی نوتی در واقع یک نوع سامانه پیامکی تو محیط اینترنت میباشد.

کاربری که این پنل پیامکی تحت وب را در گوشی تلفن همراه خود باز کرده باشد، میتواند کلیه اخبار مربوط به موضوعات مختلف را دریافت نماید.

(اخبار مربوط به مسایل فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، حوادث، بازار بورس وطلا و ارز و نتایج مسابقات ورزشی، قیمت موبایل و قطعات و لوازم کامپیوتری و... در ایران و جهان)

آی نوتی یک نوع سامانه CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) است. با این سامانه شما میتوانید ارتباط موثری با مشتری هایتان داشته باشید.

آیا به این فکر کرده اید، اگه مشتریان شما همیشه از شما خدمات بگیرند شما به چه درآمدی خواهید رسید؟

چقدر مشتری داشتید که الان هیچ دسترسی به آنها ندارید؟

چه مشتریان با کیفیتی داشتید که دیگه الان از شما خدمات نمی گیرند؟

دلیلش خیلی سادست، یکی اینکه شماره تلفنی از آنها نداشتید و یا اگر هم داشتید هیچ وقت نتوانستید از آن شماره ها به نحو احسنت استفاده کنید، فقط تصور کنید اگر از روزی که کــارتان را استارت زدید تا به امروز، هر مشتری که تو مغازه اتان وارد میشد، شماره تلفن همراهش رو داشتید و تو این مدت بصورت اتوماتیک با آنها در ارتباط بودید، مناسبت های خاص را تبریک و یا تسلیت می گفتید و یا تاریخ تولدشان را تبریک می گفتید، الان وضعیت کسب و کارتان به چه صورت بود؟

چند هزار شماره تلفن مشتری داشتید که میتوانستید اگر خدمات جدیدی به کارتان اضافه میشد و یا آدرستان تغییر میکرد خیلی سریع به آنها اطلاع رسانی میکردید؟

 اگر خوب فکر کنید متوجه خواهید شد که میتوانستید کلی مشتری ثابت داشته باشید که به لحاظ عدم داشتن چنین خدمات به ظاهر ساده ولی فوق حرفه ای، نتوانستید آنها را جذب و بعنوان مشتری دائمی برای خود داشته باشید و در حال حاضر لازم نبود این همه هزینه تبلیغات سنگین پرداخت کنید تا مشتری جدید داشته باشید...

تمام برندهای معتبر و معروف دنیا با همین روش کم هزینه و ساده مشتریان خود را راضی نگه میدارند چون آنها اعتقاد دارند پیدا کردن مشتری جدید برایشان خیلی پر هزینه تر میباشد. اگه شما تشریف ببرید از فروشگاه های بزرگ خرید انجام دهید، میبینید که یک فرم به شما میدهند که شما اطلاعات شخصی خود را از قبیل شماره تلفن همراه و ثابت و تاریخ تولد رو پر میکنید. از آن روز به بعد کلیه ی مناسبت ها برایتان تبریک و تسلیت ارسال میشود مخصوصاً تاریخ تولدتان.

شاید در سال 5000 تومن برای این خدمات هزینه شود ولی همان پیامک های ارزان و به ظاهر ساده، ذهن و ضمیر ناخودآگاه شما رو همیشه با نام و برندشان زنده نگه میدارد.

آیا مایل هستید با یک هزینه ی بسیار کم، امکاناتی برایتان فراهم گردد تا بتوانید طی سالیان آینده، مشتریان خود را حفظ کرده تا درآمدتان چندین برابر گردد؟

ما یه سیستم کاملا هوشمند داریم که با گوشی تلفن همراهتان کار میکند. این سیستم بوسیله یه کد واسط به سرورهای مخابراتی وصل میشود و به وسیله همان کد واسط، مشتریان شما را مدیریت میکند.

کدهای CRM آی نوتی از 1 رقم شروع میشود و تا 6 رقم محدود میگردد که این کد ها به انتخاب شما به مدت حداقل 1 سال برای شما رزرو میشود که البته میتونید با شارژ مجدد همان کد، برای سال های آتی نیز استفاده نمایید.

شما میتوانید از کدهای حروف CRM نیز استفاده نمایید.

مثلاً اسم، فامیل، نام برند و فروشگاه خودتان که می بایستی حداقل 3 کارکتر باشد.

 

وظیفه ی این کدها چیست؟

این کدها معرف شخصیت کاری شماست در واقع کارت ویزیت الکترونیکی شماست.

یعنی اگر کسی، کد شما رو به سامانه آی نوتی پیامک کند، تمام اطلاعات کاری شما من جمله: خدمات، آدرس مغازه یا شرکت، تلفن همراه، ثابت و... را در تلفن همراه خود دریافت مینماید، این اطلاعات هر لحظه به وسیله تلفن همراه خودتان قابل ویرایش میباشد.

در این مرحله شماره تلفن ارسال کننده هم بعنوان مشتری شما در پنل ذخیره میگردد. شما در هر لحظه از شبانه روز میتوانید متن کارت ویزیت خود را تغییر دهید حتی اگر دسترسی به اینترنت نداشته باشید.

میتوانید با ارسال کدهای دستوری با پیامک از قبیل درخواست موجودی، شارژ سامانه، انتقال وجه، تغییر متن کارت ویزیت، دستورات لازم را به سامانه بدهید.

سیستم CRM آی نوتی، از این به بعد با توجه به تنظیمات شما شروع به کار میکند. یعنی شما میتوانید به سیستم دستور دهید اعیاد و مناسبت های خاص بصورت اتومات برای مشتریان شما با قیمت مناسب، پیامک ارسال نماید.

با آی نوتی شما میتونید تبلیغات گسترده بر اساس کد پستی، منطقه، مراکز استان، داشته باشید.

در  ضمن کلیه پیامک های نرسیده به حساب شما عودت میگردد.

همین حالا ثبت نام کنید

پشتیبانی: 09101983173

کد معرف: 0371408644

۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰
پشتیبان آی نوتی

آی نوتی و طبیعت

همانطور که میدانید برای تهیه 1000 کیلو گرم کاغذ باید 15 اصله درخت سبز تنومند و زیبا را قطع کرد، درختانی که شش های کره زمین محسوب میشوند و لطافت و پاکیزگی هوای تنفسی انسانها به وجود آنها بستگی دارد و شما با استفاده از روشهای تبلیغات مدرنی همچون آی نوتی میتوانید سهم خود را در حفظ محیط زیست داشته باشید.

همین حالا ثبت نام کنید

پشتیبانی: 09101983173

کد معرف: 0371408644

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
پشتیبان آی نوتی

منافع استفاده از CRM آی نوتی

بسیاری از سیستم‌های امروزی به منظور به حداقل رسانی تلاش کاری و سهولت انجام کارها ایجاد شده‌اند.

یک سیستم ارتباط با مشتری هم اگر به درستی استفاده شود منافع زیادی میتواند برای یک شرکت تجاری به همراه داشته  باشد.

استفاده از یک سیستم خوب CRM میتواند به معنای فروش بیشتر، سود بیشتر و وفاداری روز افزون مشتریان به آن شرکت باشد؛ ولی جدا از این موارد یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری منافعی با خود به همراه می آورد که گاهی اوقات دیدهه  نمیشوند ولی آنها نیز مهم هستند.

این منافع عبارتند از:

صرفه جویی در زمان

یکی از واقعیت های ناخوشایند بخش فروش این است که حجم کاری بسیار زیاد است. بخش فروش شما و نیروی آنها زمان زیادی را صرف کاغذ بازی میکنند به جای اینکه مشغول به انجام فعالیتهای مربوط به فروش باشند.

CRM  نمیتواند شلوغی کار را از بین ببرد ولی؛ میتواند قسمتی از آن را به حالت خودکار درآورده و سرعت انجام کارها را بیشتر کند.

این به معنای صرفه جویی بیشتر در کار و همچنین سود و کمیسیون بیشتر است.

سازماندهی

استفاده از سیستم CRM باعث میشود که بتوانید با سهولت بیشتری کار خود را سازماندهی کنید. همچنین این سیستم باعث  میشود که بتوانید چیزهای مختلف را به راحتی دسته بندی کنید تا پیدا کردن آنها آسان تر شود و همچنین چیزی از قلم نیافتد.

اگر شما به یک مشتری بگویید که پنجشنبه با او تماس میگیرید اگر در سیستم CRM چنین چیزی ثبت شود احتمال فراموشی آن کمتر  وجود دارد. سیستم نه تنها میتواند تماس را به شما یادآوری کند بلکه اطلاعاتی هم که به مشتری قول داده‌اید در اختیار شما قرار دهد.

ارتباط برقرار کردن

فروش یک بازی تعاملی به شمار میرود و حتی اگر عضو تیم فروش نیستید باید با سایر اعضای تیم فروش در تماس باشید و اطلاعات مختلف را با هم به اشتراک بگذارید از جمله روند پیشرفت سرنخ فروش در قیف فروشCRM میتواند اکثر این ارتباطات را بصورت خودکارر انجام دهد و اطلاعات مختلف را در اختیار کاربران قرار دهد و همچنین میتواند به اعضای تیم فروش کمک کند برای ایمیل های عمومی وو تماس های تلفن کلی تمپلیت یا اسکریپت های مختلف داشته باشند.

ایجاد سریع تر سرنخ فروش

زمانی که در رابطه با محصول خود اطلاعات دارید میتوانید با سرعت بیشتری سرنخ های فروش ایجاد کنید و سیستم مدیریت ارتباط با مشتری پیدا کردن اطلاعات مورد نیاز را برای شما آسان تر میکند و شما بهتر میتوانید سوالات مشتریان بالقوه را پاسخ دهید و در وقتت  برای پیدا کردن اطلاعات صرفه جویی کنید.

برقراری نظم

سیستم CRM به شما کمک میکند در طبقه‌بندی کردن اطلاعات مشتری و تماس ها و تمامی موارد مشابه نظم داشته باشید. با آنکه  حافظه بعضی از افراد بسیار قوی است ولی باز هم کسی نمیتواند همه اطلاعات را به یاد داشته باشد.

مدیریت تلاش هایی که در بخش فروش صورت میگیرد

تنها این امر برای مدیران فروش نیست بلکه تمامی اعضای تیم فروش باید در رابطه با عملکردشان رکوردی در اختیار داشته باشند و عملکرد خود را در ماه‌های بعدی پیش بینی کنند. CRM میتواند اطلاعات لازم برای پیگیری عملکرد شما را در اختیارتان قرار دهد و با گزارش‌ های دقیق در رابطه با عملکردهای روزانه و ماهانه شما اطلاعات خوبی فراهم کند.

مدیریت خدمات

با استفاده از سیستم CRM میتوان تمامی موارد مربوط به سفارش خدمات را در سازمان پشتیبانی کرد از مواردی نظیر قیمت دهی به  مشتری و پردازش آن گرفته تا گرفتن سفارش و مشخص سازی بهترین فرد برای برخورد با مشتری.

برنامه ریزی امور فروش

تیم فروش میتوانند با آنالیز داده‌های CRM امکان پیش بینی میزان فروش و درآمد تخمینی کلی را در اختیار داشته باشند.

شناسایی نیازهای مشتریان

استفاده از CRM باعث میشود نیازهای مشتریان شناسایی شده و پاسخ مناسب برای نیازهای فعلی و آینده مشتریان در نظر گرفته شود.

برترین عبارات تبلیغاتی موثر که باعث افزایش فروش میشود.

شاید تا کنون به این نکته دقت نکرده باشید اما عبارت‌ ها، نقش بسیار مهمی در کمک به مغز برای تصمیم‌گیری در مورد محصولات ایفا میکنند. در این نوشتار با برترین جملات تبلیغاتی موثر که باعث افزایش فروش میشود و در حقیقت مشتری ها دوست دارند در زمان تصمیم‌گیری آنها را بشنوند، آشنا میشوید.

رایگان

اگر فکر میکنید واژه‌ی «رایگان» بی فایده است و بیش از حد از آن استفاده شده، بیشتر فکر کنید. مردم عاشق چیزهای رایگان، عادی و ساده هستند. عملا میتوانید هر چیزی را بصورت رایگان به آنها بدهید، فرقی نمیکند که چقدر کوچک باشد، و با این کار توجه آنها را جلب کنید.

انحصاری

همه دوست دارند در گروهی متمایز از دیگران قرار داشته باشند. وقتی محصولات خود را انحصاری میکنید و آن را تنها در اختیار گروهی انتخاب شده قرار میدهید، کاری میکنید مردم آن را محصول را بیشتر بخواهند. میتوانید به جای واژه‌ی انحصاری از عبارت های دیگری مانند «فقط برای اعضا» ، «فقط افراد دعوت‌شده» ، «برای نخستین بار» ، «کارمندان داخلی» و غیره استفاده کنید.

ساده

زندگی پیچیده است و احتمالا ما نیز بیشتر تمایل داریم که ساده‌ترین راه ها را انتخاب کنیم. بنابراین هر زمان که میشنویم چیزی ساده است یا انجام آن آسان است، جذب آن میشویم. در یک مطالعه که در آن از مشتری ها پرسیده میشد مهم‌ترین عوامل موثر در خرید نرم افزار چیست، پاسخ «به راحتی قابل استفاده بودن» در میان ۳ پاسخ اول قرار داشت.

محدود

اینکه بگوییم یک محصولی محدود و کمیاب است، باعث تحریک مخاطب است. همه‌ی ما از اینکه چیزی را از دست بدهیم، بیزاریم. حتی اگر چیزی که از دست میدهیم، به پیش پا افتادگی جاسوئیچی هایی باشد که در شرکت توزیع میشوند. اگر بگویند ۱۰۰ نفر اول یکی مجانی میگیرند، ناگهان آن جاسوئیچی، برای‌ ما جذاب‌ تر میشود.

«بگیرید» ، «دریافت کنید»

افعالی مانند گرفتن و دریافت کردن، کلماتی بر پایه عمل (Action Word) هستند و به لحاظ روانی به خواننده حق انتخاب میدهند و در واقع اختیار را بر عهده او قرار میدهند. البته بعد از افعالی مانند «گرفتن» ، «رسیدن» و «دریافت کردن» ، یک مزیت نیز بیان میشود. برای نمونه، «ظرفِ ۶ هفته به شکمی صاف برسید» ، «با مطالعه‌ی کمتر، نمرات بهتری بگیرید» ، «جدیدترین و تمیزترین مدل مو در شهر را داشته باشید».

تضمینی

با تقلب‌های زیادی که در دنیای امروز انجام میشود، اصالت یکی از نگرانی های قابل قبول مشتریان شماست و شما میتوانید باا استفاده از کلمات مناسب، به آنها اطمینانی را بدهید که برای گرفتن تصمیم نهایی نیاز دارند. اما تنها زمانی از این عبارت استفاده کنیدد که توانایی پشتیبانی از ضمانت خود را داشته باشید.

شما

استفاده از ضمیر شخص اول باعث میشود تا خواننده یا شنونده علاقه‌ مندتر شده، و به صورت ناخودآگاه، احساسِ خاص بودن کند. استفاده از کلمه‌ ی «شما» موجب میشود نوشته‌تان محاوره‌ ای‌ شود و لحن شما را دوستانه‌ تر میکند.

زیرا

دلیل آوردن یکی دیگر از برترین جملات تبلیغاتی مؤثر است. نکته‌ای که باید به یاد داشته باشید این است که مغز انسان عاشق شنیدن توضیحات است. ما باید دلیل هر چیز را بدانیم. چرا من به آن ویژگی نیاز دارم؟ زیرا به من کمک میکند تا… . محصولات، امکانات و اقداماتی را که میخواهید مردم انتخاب کنند، به یک دلیل، گره بزنید تا با این کار، مردم بیشتر ترغیب میشوند برای خرید آن اقدام کنند.

بهترین

به نظر شما کدام جمله بهتر است؟

«نحوه‌ی تعویض لاستیک پنچر» یا «بهترین راه برای تعویض لاستیک پنچر». پاسخ کاملا واضح است اما لطفا از کلمه "بهترین" برای فریب دیگران استفاده نکنید. اگر واقعا بهترین نیستید یا نمیتوانید بدون اجبار، کاری کنید که مردم به شما بگویند بهترین، به تلاش ادامه دهید تا واقعا در کاری که انجام میدهید بهترین شوید و این برچسب را بدون آنکه اعتبار آن را داشته باشید، بر روی کار، محصولات یا خدمات خود نزنید.

مقایسه «این یا آن»

مقایسه کردن میتواند یکی از برترین جملات تبلیغاتی مؤثر باشد امروزه، با وجود شبکه‌ های اجتماعی و وبسایت ها و وبلاگهای بررسی محصولات، عملا همه پیش از اینکه تصمیمی بگیرند، مقایسه‌ هایی انجام میدهند. وقتی آشکارا، تفاوت میان محصول خود و رقبا را به آنها نشان میدهید، کمک بزرگی به مشتریان خواهد بود.

همین حالا ثبت نام کنید

پشتیبانی: 09101983173

کد معرف: 0371408644

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
پشتیبان آی نوتی

کسب درآمد در iNoti

سیاست کلی آی نوتی  در رابطه با پرداخت پورسانت تک سطحی میباشد (فروش مستقیم)

پورسانت

بازاریاب میتواند پس از عقد قرارداد بازاریابی (در میزکار خود) بصورت کاملاً رایگان وارد سیستم بازاریابی و فروش آی نوتی گردد و نسبت به فروش پنل پیامکی 30% پورسانت دریافت نماید.

خریدار پنل پیامک آی نوتی مادامیکه از پنل پیامک استفاده مینماید و آن را شارژ میکند مبلغ 10% مبلغ شارژ نیز متعلق به بازاریاب میباشد.

میزان سرمایه گذاری شما در این طرح 0 ریال میباشد، یعنی شما میتوانید بدون حتی یک ریال سرمایه گذاری در این طرح شرکت کنید و سود ببرید.

واریز پورسانت بعد از درخواست بازاریاب حداکثر طی 24ساعت (اولین روز کاری بعد از درخواست)

 

کارشناس فروش کیست؟

کارشناس فروش شخصی است که پنل پیامکی آی نوتی را خریداری کرده و حداقل هر ماه مبلغ 30 هزار تومان پنل پیامکی را جهت انجام عملیات اجرایی کدهای CRM  فعال کرده باشد و مشغول بازاریابی و فروش باشد.

 

پاداش کارشناسان فروش

آی نوتی یک پاداش فوق العاده ارزشمند برای کارشناسان کل شرکت iNoti در نظر گرفته است که این پاداش مبلغ 15% از درآمد اصل مبلغ فروش کد CRM و مبلغ 5% از شارژ سامانه توسط کلیه کاربران آی نوتی در کل شرکت میباشد که از ابتدای هر ماه تا ساعت 12 شب انتهای همان ماه هر فروشی که توسط کارشناسان فروش در سراسر کشور انجام گیرد در صندوق پاداش جمع شده و بعد ازز ساعت مذکور طبق فرمول ذیل به حساب واجدین شرایط واریز میگردد.

واجدین شرایط کسانی هستند که حداقل مبلغ 250/000 تومان در الگوی کمینه خود فروش داشته باشند.

نکته: ارزش هر سهم بنابر تعداد واجدین شرایط تعیین میگردد که فقط یکبار در آخر هر ماه به حساب کارشناسان فروش واریز میگردد.

تمدید اشتراک سالانه کد CRM

در صورتیکه خریدار کد CRM بعد از سپری شدن یکسال بخواهد جهت تمدید اشتراک پنل خود اقدام نماید، میبایستی مبلغ 30% تعرفه کد را پرداخت نماید که طبق روال بخش بازاریابی معرف آن شخص مبلغ 30% پورسانت دریافت مینماید و شرکت نیز مبلغ 15% آن را به صندوق باشگاه مشتریان آی نوتی منتقل مینماید.

همین حالا ثبت نام کنید

پشتیبانی: 09101983173

کد معرف: 0371408644

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
پشتیبان آی نوتی

تعرفه خدمات کد های CRM آی نوتی

iNoti.ir/Price

مبلغ هر 70 کاراکتر پیامک فارسی: 130 ریال 

مبلغ هر 160 کاراکتر پیامک لاتین: 2600 ریال

همین حالا ثبت نام کنید

پشتیبانی: 09101983173

کد معرف: 0371408644

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
پشتیبان آی نوتی

نماد اعتماد الکترونیک

نشان ملی ثبت(رسانه دیجیتال)

انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی

پرداخت الکترونیکی سامان کیش

سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور

اتاق اصناف شهرستان تهران

تولید ملی: آری